Katoda Katoda
579
BLOG

Poprawny język Hołdysa?

Katoda Katoda Polityka Obserwuj notkę 17

 

Wczoraj na swoim prywatnym profilu na portalu Facebook, Zbigniew Hołdys umieścił taki wpis:

 Chuje chcą ukraść nam 13 grudnia. Wcześniej zajebali nam 11 listopada i obsikali nam 4 czerwca. Czekam, kiedy zapierdolą nam Sylwestra.

 Już sam wpis sławnego muzyka budzi niesmak i ewidentnie nie pasuje do artysty, którym Hołdys niewątpliwie jest. Nie trzeba było długo czekać na reakcje fanów. W ekspresowym tempie zaczęły się pojawiać komentarze. Oto treść niektórych. Nie będę podawał imion i nazwisk konkretnych użytkowników.

 Jak pan dobrze powiedział - to chuje. A na chuja nie ma sposobu.

 Niech biorą i spierdalają na Madagaskar:D

 żaden chuj mi niczego nie zapierdoli. Prędzej się osmarka ...

 Proponuję by zapierdolili nam Księżyc i niech tam tworzą swoje chore nienawistne wizje i nakręcą nowy serial "Kaczki w kosmosie".

 Chyba nie trzeba długo filozofować aby zdać sobie sprawę, że nie tędy droga. Nie w taki sposób inteligentni i mądrzy ludzi powinni ukazywać swoje odmienne poglądy. Zastanawiam się kiedy przyjdzie pora na dialog a nie obrzucanie się inwektywami i obelgami. Oczywiście z drugiej strony też pojawiają się chamskie i niekulturalne wypowiedzi. Ale czy to jest wymówka? Czy naprawdę ma być tak, że jak ktoś mnie uderzy raz to ja mu mam oddać dwa razy?

Katoda
O mnie Katoda

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka